
نرم افزار بازرگانی سپیدار همکاران سیستم
شامل سیستم حسابداری ، دریافت و پرداخت ، تامین کنندگان و انبار ، مشتریان و فروش
نرم افزار بازرگانی سپیدار همکاران سیستم
نرم افزار بازرگانی سپیدار همکاران سیستم
شامل سیستم حسابداری ، دریافت و پرداخت ، تامین کنندگان و انبار ، مشتریان و فروش
در این بسته پیشنهادی قابلیت ثبت کلیه فرآیند های انبار و فروش شامل
- خرید و فروش محصولات
- گزارش سود و زیان به تفکیک کالا
- صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش
- رسید و خروج محصولات
- کنترل دقیق موجودی کالا و شناسایی کالای پرسود
- و…
امکان پذیر است. همچنین در سیستم دریافت و پرداخت سپیدار سیستم میتوان کلیه گردش بانک، صندوق و چک را ثبت کرد.
با توجه به یکپارچه بودن نرم افزار سپیدار، به ازای کلیه فرآیندها اسناد حسابداری مربوطه ثبت و گزارشات آن قابل استفاده است.
در بسته بازرگانی سپیدار داریم :
حسابداری :
طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود
اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمدهای در تصمیم گیریهای صحیح و به موقع بنگاهها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار میتواند علاوه بر نگهداری و کنترل حسابهای مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده میشود
دریافت و پرداخت :
استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.
تامین کنندگان و انبار :
شرکتها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود میدانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری این اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار میدهد
مشتریان و فروش :
سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این سیستم به شما کمک میکند فعالیتهای فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاهترین زمان سامان بدهید. با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را آرشيو كنيد و به گروه بندي آنها بپردازيد. همچنين ميتوانيد گزارش هاي مختلفي مانند گزارش هاي فروش فصلي، نمودادهاي فروش روانه و ماهانه و گزارش تجزيه سني بدهكاران را در اختيار داشته باشيد.
مزایا و منافع :
سیستم حسابداری سپیدار:
- چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد.
- ثبت دفاتر قانونی را به سادهترین روش ممکن برای شما فراهم میکند.
- عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام میدهد.
- گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
- تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.
امکانات :
- طبقه بندی حسابها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
- تعیین ویژگی و مشخصات حسابهای معین به صورت ریالی و ارزی
- امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حسابها
- ثبت اطلاعات اسناد به دو صورت موقت و دائم و شماره گذاری خودکار
- طبقه بندی اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حسابها و سیستم صادر کننده(
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب Excel و Text
- انجام عملیات بستن حسابهای موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حسابها به یکدیگر) و صدور سند اختتامیه
- امکان تعیین حقوق دسترسی
- امکان صدور سند کل برای نوشتن دفاتر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفاتر مکانیزه وزارت دارایی
- امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریزترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر
سيستم دريافت و پرداخت سپيدار:
- اطلاعات به روز و جامعي از تمام حساب هاي بانكي و صندوق هاي خود داشته باشيد
- عمليات مربوط به دريافت و پرداخت را به سرعت و سهولت انجام دهيد
- عمليات مغايرت بانكي را به راحتي انجام دهيد و گزارش آن را تهيه كنيد
امکانات :
- گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک
- دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
- امکان راس گیری دریافت ها و پرداختها
- دریافت و پرداخت چکهای تضمینی
- امکان تسویه دستگاه کارت خوان
- چاپ چک و کلر بانک
- ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
- لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
- کنترل مانده منفی حسابهای بانک و صندوق
سیستم تامین کنندگان-انبار :
- تسهيل كنترل موجودي كالا و نعيين مانده حساب تامينكنندگان
- پيگيري آسان عمليات مرتبط با ورود و خروج انبار
- کنترل کامل فرآیندهای خرید و ارتباط با سیستم دریافت و پرداخت و فروش
امکانات :
- امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون
- یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
- امکان انبارگردانی
- امکان تعیین نقطه سفارش کالا
- کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
- ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا … ) مواد یا محصولات در هر
- انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
- نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
- محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
- نگهداری تصویر کالا
سیستم مشتریان و فروش:
- سامان دهی سریع و آسان به فعالیتهای فروش خدمات و پاسخگویی به مشتریان را در کوتاهترین مدت
- در دست داشتن اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان
- جلب اعتماد مشتریان
امکانات :
- تعريف انواع مختلف فروش و صدور اعلاميه قيمت بر اساس نوع فروش
- صدور صورت حساب مشتريان
- محاسبه خودکار ماليات بر ارزش افزوده
- امکان راس گيري فاکتورهاي هر مشتري
- امکان تقسيط کل يا قسمتي از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
- امکان استفاده از حالتهاي متعدد گزارشگيري(در قالب گزارش مرور(
- امكان تهيه فايل خريد و فروش فصلي، نمودارهاي فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زيان فروش، اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده و گزارش تجزيه سني بدهكاران
تماس با ما:
021-36299016
021-36294375
021-36278068
تلگرام و واتس اپ: 4526950-0910 7547272-0936
آیدی تلگرام: mhpress@
اینستاگرام: hesabdari.hesaban@