
نرم افزار پیمانکاری سپیدار همکاران سیستم
نرم افزار پیمانکاری سپیدار سیستم، شامل سیستم های پیشنهادی حسابداری، دریافت و پرداخت و حسابداری پیمانکاری است.
نرم افزار پیمانکاری سپیدار همکاران سیستم
نرم افزار پیمانکاری سپیدار همکاران سیستم
بسته نرم افزار پیمانکاری سپیدار سیستم، شامل سیستم های پیشنهادی حسابداری، دریافت و پرداخت و حسابداری پیمانکاری است.
در این سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار می توان
- مدیریت مالی همزمان چند پروژه
- مدیریت قراردادهای پیمانکاری
- تعریف و صدور انواع صورت وضعیت و صورت هزینه
- گزارش گیری از پیشرفت فیزیکی و ریالی هر پروژه
- و …
را انجام داد. همچنین در سیستم دریافت و پرداخت سپیدار سیستم میتوان کلیه گردش بانک، صندوق و چک را ثبت کرد.
با توجه به یکپارچه بودن نرم افزار سپیدار، به ازای کلیه فرآیندها اسناد حسابداری مربوطه ثبت و گزارشات آن قابل استفاده است.
در بسته پیمانکاری سپیدار داریم :
حسابداری:
طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود
اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمدهای در تصمیم گیریهای صحیح و به موقع بنگاهها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار میتواند علاوه بر نگهداری و کنترل حسابهای مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده میشود.
دریافت و پرداخت:
استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.
حسابداری پیمانکاری :
نرمافزار حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است.
تهیه یک نرمافزار حسابداری پیمانکاری یکی از دغدغههای مهم پیمانکاران طی سالهای اخیر بوده است؛ نرم افزاری که علاوه بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارشدهی را با دقت و سرعت فراهم کند. نرمافزار حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است.
مزایا و منافع :
سیستم حسابداری سپیدار:
- چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد.
- ثبت دفاتر قانونی را به سادهترین روش ممکن برای شما فراهم میکند.
- عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام میدهد.
- گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
- تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.
امکانات :
- طبقه بندی حسابها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
- تعیین ویژگی و مشخصات حسابهای معین به صورت ریالی و ارزی
- امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حسابها
- ثبت اطلاعات اسناد به دو صورت موقت و دائم و شماره گذاری خودکار
- طبقه بندی اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حسابها و سیستم صادر کننده(
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب Excel و Text
- انجام عملیات بستن حسابهای موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حسابها به یکدیگر) و صدور سند اختتامیه
- امکان تعیین حقوق دسترسی
- امکان صدور سند کل برای نوشتن دفاتر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفاتر مکانیزه وزارت دارایی
- امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریزترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر
سيستم دريافت و پرداخت سپيدار:
- اطلاعات به روز و جامعي از تمام حساب هاي بانكي و صندوق هاي خود داشته باشيد
- عمليات مربوط به دريافت و پرداخت را به سرعت و سهولت انجام دهيد
- عمليات مغايرت بانكي را به راحتي انجام دهيد و گزارش آن را تهيه كنيد
امکانات :
- گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک
- دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
- امکان راس گیری دریافت ها و پرداختها
- دریافت و پرداخت چکهای تضمینی
- امکان تسویه دستگاه کارت خوان
- چاپ چک و کلر بانک
- ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
- لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
- کنترل مانده منفی حسابهای بانک و صندوق
سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار:
- مدیریت دقیق هزینههای هر قرارداد بهسهولت قابل انجام است.
- مغایریت بین اطلاعات مالی و واحدهای عملیاتی وجود نخواهد داشت.
- بررسی دقیق میزان هزینههای انجام شده و مقایسه با برآورد کل هزینه ها امکانپذیر است.
- مدیریت عملیات دریافتی بابت هر یک صورت وضعیتها بهراحتی امکانپذیراست.
در صورتی که تمایل به گزارشگیری و کنترل ورود و خروج کالاها در انبارها را دارید میتوانید ماژول تامین کنندگان و انبار را به این بسته اضافه کنید
امکانات :
گزارشگیری هزینههای انجام شده به تفکیک عوامل هزینه
- امکان محاسبه بهای تمام شده هر پروژه و قرارداد درلحظه و مقایسه با درآمد صورت وضعیت های ارسالی.
- امکان گزارشگیری در هر دو سطح قرارداد و پروژه.
- اندازهگیری انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه.
- امکان تعریف انواع هزینه، ارتباط آن با یک معین مشخص در حسابداری و ثبت هزینهها به تفکیک درآیتم صورت وضعیت.
- امکان دستهبندی هزینهها، مقایسه با هزینههای استاندارد و محاسبه انحرافات جذب(برآورد میزان کارایی مدیران پروژه در جذب هزینهها(.
کنترل وجوه نقد دریافتی و پرداختی
- کنترل تسویه حسابها و تسهیل در پیگیری مطالبات تسویهنشده مرتبط با هرصورت وضعیت/پروژه و قرارداد.
- پیگیری صورت هزینههای تسویهنشده و کنترل پرداختهای مرتبط با هر صورت هزینه.
- امکان کنترل تنخواهگردان هر پروژه.
کنترل قراردادها و صورت وضعیتهای دریافتی
- قابلیت نگهداری سابقه تغییرات مبلغ قرارداد با امکان تعیین سقف مجاز برای تغییرات.
- کاهش چشمگیر خطای انسانی با اعمال ضرایب فزاینده و کاهنده برای هر قرارداد و محاسبه کسورات و اضافات هر قرارداد به صورت خودکار.
- امکان ورود تمامی اطلاعات یک قرارداد و گزارش گیری با استفاده از اطلاعات تکمیلی درفرم قرارداد.
- سهولت در مدیریت ضمانتنامهها و آگاهی از آخرین وضعیت قراردادها.
تهیه کارت پیمان
- مشاهده خلاصهای از تمام اطلاعات مرتبط با یک قرارداد در یک صفحه.
- امکان کنترل جزئیات هریک از پروژهها به شکل مجزا.
تهیه گزارشهای مدیریتی
- تهیه گزارشهای بهای تمام شده هر پروژه، مقایسه هزینه های قرارداد با صورت وضعیتها و ارائه تصویری از آخرین اطلاعات هر پروژه.
تماس با ما:
021-36299016
021-36294375
021-36278068
تلگرام و واتس اپ: 4526950-0910 7547272-0936
آیدی تلگرام: mhpress@
اینستاگرام: hesabdari.hesaban@